Intelegem obiectivele de business ale partenerilor nostri, analizam comportamentul de consum specific industriei si crestem / consolidam performanta.
DESPRE
NOI
Echipa cu peste 15 ani de experienta orientata spre cresterea organica a strategiilor de dezvoltare a platformelor de comunicare B2B, B2B2C si B2C, colectarea, organizarea si generarea intentiilor de consum.
Suntem focusati pe intelegerea obiectivelor de business ale partenerilor nostri, pe intelegerea comportamentului de consum specific industriei si dezvoltarea si utilizare eficienta a aplicatiilor dintr-o companie.
Dezvoltam, implementam si optimizam concepte pentru Design System Language, interfete vizuale intuitive, eficiente si usor de utilizat pentru a eficientiza fluxul dintre consumator, lead, departamentele de marketing, vanzari si management.
Punem accent pe relatia dintre produs si cumparator pentru a creste rata de conversie, pe atentia cu care tratam fiecare pas al proiectului si pe metodologiile folosite care in final duc la crestera naturala.
Ne orientam si raportam la performanta, rezultat si calitate in tot ceea ce facem.
In viziunea noastra, cumparatorul reprezinta pionul principal in structura actiunilor pe care le abordam, fie ca vorbi de evenimente dedicate, SEO, PR sau campanii offline. Din acest motiv, dezvoltam si consolidam infrastructuri solide care stau la baza managementului corect si duc la un raport optim intre resursele investite si lead-urile realizate.
PERFORMANTA
ASUMATA
Construim organic si asiguram o evolutie naturala in tot ceea ce facem. Astfel, sustinem clientii si partenerii nostri sa-si atinga obiectivele si targetul dorit.
ZI DE ZI NE PREOCUPĂM CU:
Cresterea ratei de conversie din canalele existente si din prelucrarea lead-urilor
Targetam corect potentialul lead, asiguram contact direct intre acesta si echipa de sales a partenerilor nostri si realizam strategia de vanzari impreuna cu echipa.
Dezvoltarea difersificata a canalelor noi de colectare a lead-urilor
Credem ca vanzarea nu este un eveniment punctual, ci un proces, astfel incat lucram in fiecare zi la dezvoltarea canalelor care ajuta la realizarea procesului de vanzare.
Omogenizarea si Consoidarea mixul de Sales, Marketing & Comunicare
Puterea unui produs nu este data doar de valoarea lui intrinseca, ci si de valoarea perceputa, motiv pentru care strategia noastra este de a realiza un mix intre Marketing & Comunicare si Sales.